top of page
Search

Brzo do usklađenosti s ZPNFT – Bez stresa i odgađanja

Ako ste računovođa koji se stalno bori s neodgodivim zadacima i nikako da se posveti zakonodavnim obvezama vezanim uz sprečavanje pranja novca i financiranja terorizma (PN/FT), niste sami. Svi se mi borimo s popisom koji nikada ne prestaje rasti, ali evo zašto digitalna transformacija može biti vaš najbolji saveznik u ovoj situaciji.


Što odmah možete učiniti?


Prvo riješite klijentove osnovne podatke

Umjesto da čekate "savršen trenutak" da obavite dubinsku analizu ili ažurirate sve dokumente, počnite s osnovama. Provjerite imaju li vaši klijenti važeće osobne iskaznice i osnovne informacije. Jednostavni digitalni alati mogu vam pomoći da brzo zabilježite ove promjene.


Postavite podsjetnike

Zašto čekati kad vam tehnologija može pomoći? Postavite automatizirane podsjetnike za klijente koji trebaju ažurirati svoje podatke ili dostaviti nove dokumente. Pomoću digitalnih alata sve to možete odraditi u nekoliko klikova.


Redovito pratite poslovni odnos kroz procjenu rizika i ažuriranje podataka

Ne odgađajte procjene rizika. Postavite datume kada ćete izvršiti procjene rizika za svakog klijenta. Ako se koristi digitalni sustav, cijeli proces postaje brži, lakši i automatski ažuriran. A promjene osobnih podataka učinite u trenu.


A kad ćete točno imati vremena?


Znam da je lako poželjeti da će SPNFT obveze nestati same od sebe, jer se često nađemo u situaciji gdje stalno odgađamo, misleći da ćemo jednog dana "imati vremena". Ali istina je da obveze vezane uz PN/FT ne idu nikud. Čak i ako niste sada u potpunosti usklađeni, ne znači da ćete moći čekati zauvijek.


Znam iz vlastitog iskustva da bi mi bilo puno lakše da sam krenula odmah na početku poslovanja i da sam imala razrađen sustav prikupljanja i obrade podataka – alat koji mi omogućuje brže praćenje i upravljanje tim obvezama. Nažalost, dugo nisam mogla pronaći pravi alat koji bi mi odgovarao. No sada kad ga imam, mogu vam reći da je proces puno lakši.


Započnite s malim koracima – digitalnim alatom koji štedi vrijeme. Možete se fokusirati na povećanje produktivnosti, umjesto da gubite dragocjeno vrijeme na administrativne zadatke. Na taj način ćete oslobađati vrijeme za ono što je doista bitno – za izgradnju odnosa s klijentima i rast vašeg poslovanja.


D.D.

 
 
 

Comments


bottom of page