top of page
Search

Gdje zapravo sve počinje?

Sve počinje prije ugovora.


Od trenutka kada vam se potencijalni klijent javi s upitom za ponudu – već tada biste trebali postaviti okvir za buduću suradnju. Ne samo cjenovni, nego i zakonski.


To znači: identifikacija, provjera i prikupljanje osnovnih podataka i dokumenata PRIJE sklapanja poslovnog odnosa.


Ne kad dođe račun, ne kad vam dodijeli punomoć za ePoreznu, ne "usput" – nego odmah.


Zamislite da banka otvori račun, a tek onda pita tko ste, gdje živite i čime se bavite.

Ne ide, zar ne?

Pa zašto onda mi to radimo? Pogotovo kad nas ZSPNFT u tome ograničava!


Svi bez problema uzimamo punomoći, dajemo pristup sustavima, preuzimamo ogromnu odgovornost – a nismo prikupili osnovne podatke za koje nas Zakon obvezuje.


Nismo banka. I ne trebamo biti.


Ali imamo odgovornost. Prema sebi. Prema struci. Prema klijentima.

I imamo pravo – i dužnost – reći: “Prije nego krenemo dalje, trebam vas identificirati kao ovlaštenu sobu, stvarnog vlasnika. Trebam podatke i dokumente...”


Ako to jasno komuniciramo već u upitu za ponudu, svi znaju na čemu su. Bez neugode. Bez zbrke. Bez naknadne jurnjave.


Uostalom, ako klijent odmah na početku ima otpor prema osnovnoj provjeri – zapitajte se, je li to uopće klijent s kojim želite raditi?


D.D.



P.S.

Ako trebaš pomoć da sve to složiš u jasan proces pripremili smo hodogram – jednostavan, praktičan dokument koji ti može pomoći da uspostaviš vlastiti proces ugovaranja novih klijenata.


Možeš ga odmah preuzeti:



 
 
 

Comentarios


bottom of page