top of page
Najčešća pitanja (FAQ)
-
Koje su cijene i planovi pretplate?A-count dolazi sa besplatnom verzijom za obveznike sa malim brojem klijenata (do 5 klijenata) i Pro verzijom za profesionalno korištenje za urede sa većim brojem klijenata i suradnika. Detalje o različitim cjenovnim planovima, što uključuju, i koji je najprikladniji za vas možete naći na https://a-count.hr/pretplate.
-
Postoje li besplatne probne verzije?Da, A-count Pro dolazi sa besplatnom probnom verzijom od 30 dana. Prvo je potrebno registrirati korisnički račun, potom kreirati organizaciju sa A-count Pro planom. Upisat ćete podatke za naplatu koja će se izvršiti tek po isteku probnog razdoblja.
-
Koje su opcije plaćanja dostupne?Naplata se vrši jednom godišnje. Koristimo Stripe infrastrukturu za online plaćanja koji prihvaća kartice ili Pay Pal račun.
-
Kako mogu nadograditi svoj korisnički račun ili prijeći na besplatnu verziju?Svoj korisnički račun možete nadograditi u postavkama Moj profil > Plaćanje i pretplate ili klikom na poruku "Nadogradi na A-count Pro za neograničeni broj kontakata i poslovnih subjekata!"
-
Gdje mogu naći svoje fakture?Svoje fakture primit ćete na vašu e-mail adresu nakon kupnje. Svakako provjerite svoj inbox kao i junk mailbox.
-
Koristim A-count Free pretplatu. Kako mogu nadograditi svoju pretplatu?U postavkama svog korisničkog računa u dijelu Moj profil odaberite opciju Nadogradi na PRO. Odaberite A-count Pro pretplatu i postavite način plaćanja.
-
Koji su minimalni sustavni zahtjevi za korištenje aplikacije?A-count aplikacija je dostupna putem bilo kojeg uređaja s internetskom vezom i podržava sve popularne web preglednike. Nema potrebe za instalacijom dodatnog softvera – jednostavno se prijavite i odmah započnite s korištenjem.
-
Kako instalirati aplikaciju?A-count aplikacija je online program što znači da nije instalirana na računalo već na internetskom serveru kojemu pristupate putem interneta. Sve nadogradnje i održavanje odrađujemo za vas, a aplikaciji se može pristupiti s bilo kojeg računala uz uvjet da ima vezu na Internet. A-count je dostupan 0-24 sata na dan sve dane u tjednu.
-
Gdje se pohranjuju podaci i kako su zaštićeni?Vaši podaci pohranjeni su na sigurnom poslužitelju smještenom unutar EU. Podaci ne izlaze izvan granica Europske unije i zaštićeni su u skladu s GDPR regulativom, što vam pruža dodatnu sigurnost i pravnu zaštitu. Sva komunikacija između vas i aplikacije zaštićena je sigurnosnim protokolom koji osigurava da su vaši podaci enkriptirani tijekom prijenosa.
-
Mogu li u program uvesti podatke iz drugih baza?Da, u program možete uvesti podatke iz drugih baza putem excel datoteke. Otvorite Moj ured. Otvorite karticu Uvoz podataka. Za detaljnu uputu pogledajte video:
-
Kako se prijaviti i započeti s radom?Prijava ili registracija dostupna je na adresi https://moj.a-count.hr Osnovni koraci za registraciju su: 1. Za registraciju kliknite Registriraj se 2. Registrirajte se tako što ćete upisati proizvoljno svoje korisničko ime i lozinku, te verificirati e-mail klikom na link iz maila koji vam je stigao u inbox (provjerite junk mail ukoliko mail nije stigao u inbox). 3. Vraćate se na prozor Prijavi se i upisujete svoje korisničke podatke i kreirajte organizaciju ( obveznika SPNFT), te odaberite A-count Pro plan 4. Unesite podatke za plaćanje (naplata će se napraviti tek po isteku probnog razdoblja ukoliko se odlučite za nastavak korištenja aplikacije). Po verifikaciji podataka imate ćete pristup u aplikaciji. Pogledajte video kako se registrirati:
-
Kako kontaktirati korisničku podršku?Korisnički službu možete kontaktirati putem maila: podrska@a-count.hr.
-
Kako prijaviti problem ili grešku?Prijavu tehničkih problema možete uputiti na mail: podrska@a-count.hr.
-
Kako otkazati pretplatu?U postavkama vašeg korisničkog računa (Moj profil) u dijelu Plaćanje i pretplate, odaberite opciju Prekini pretplatu.
-
Što se događa s mojim podacima nakon otkazivanja A-count Pro pretplate?Nakon otkazivanja A-count Pro pretplate i po isteku plaćenog razdoblja više nemate pristup svojim podacima. Podatke čuvamo na sigurnosnoj kopiji mjesec dana nakon isteka vaše pretplate nakon čega će podaci biti obrisani. O brisanju podataka ćemo vas prethodno obavijestiti. Preporučujemo da svoje podatke spremite ili ispišete prije otkazivanja pretplate.
bottom of page